درباره درمان خروپف بیشتر بدانید

انواع عمل جراحی برای درمان خروپف

انواع جراحی برای درمان خروپف معمولا به افرادی پیشنهاد می شود که خروپف برای این افراد به یک مشکل حاد بدل شده است.افراد بسیاری هستند که به دلیل ماهیت، نوع، صلاح دید پزشک و یا عوامل دیگر نتوانستند از روش های غیر تهاحمی برای درمان خروپف خود استفاده کنند و نتیجه لازم را دریافت نماید. برای درمان خود از روشهای تهاجمی مانند انواع عمل جراحی استفاده میکنند. البته درمان های تهاجمی و انواع عمل جراحی می تواند به نوبه خود تاثیرات دیگری را نیز بر سلامت افراد بر جا بگذارد. به همین دلیل است که پزشکان بسیاری درمان قطعی خروپف با لیزر را پیشنهاد می کنند.

وقتی شخصی با اختلال خروپف در خواب مواجه می شود هم خود فرد و هم اطرافیان به دنبال روش های گوناگون برای درمان هستند. انواع درمان خانگی و یا تغییر شیوه زندگی معمولا جز اولین روشهایی است که افراد به سراغ آن خواهند رفت.

به طور کلی درمان خروپف ر ا می توان به چند دسته مشخص تقسیم کرد

دکتر عباس غلامی یکی از مجرب ترین پزشکان درمان خروپوف با جدیدترین روش 2023 به وسیله لیزر فوتونا تنها در جند جلسه درمانی بدون آسیب دیدگی، درد و خونریزی مشکلات خروپف در خواب شما را درمان می کنند.

دلایل زیادی برای خروپف کردن افراد وجود دارد، از عواملی مانند سبک زندگی، اضافه وزن یا نوشیدن الکل گرفته تا بیماری های جدی تر و مشکلات فزیکی و همچپنین خروپف مزمن وآپنه خواب.

بجز موارد خروپف مزمن و آپنه خواب که می تواند بسار خطرناک باشد، بیشتر موارد خروپف به دلیل چیز جدی نیست.

با این وجود اختلال خروپف می توانند آزاردهنده باشند!

درمان خروپف با دستگاه های مدرن CPAP یکی از روشهای درمان موقت و غیر تهاجمی است که هزاران نفر در سراسر دنیا از اشخاصی که با اختلال خروپف در خواب مواجه هستند از آن بهره می برند.

درمان CPAP (فشار مثبت مداوم راه هوایی) یک درمان بسیار موثر و پرکاربرد برای خروپف و آپنه خواب است.

 

درمان خروپف صفحه اصلی

درمان خروپف بعد از عمل جراحی بینی

در خصوص درمان خروپف سوالاتی دارید

میتوانید سوالات خود را در خصوص درمان خروپف در بین سوالات متداول بیابید

برای درمان خروپف نیاز به مشاوره دارید

از شنبه تا پنج شنبه میتوانید با ما در ارتباط باشید
مشاوره درمان خروپف

آیا خروپف در خواب خطرناک است؟ خروپف در خواب می تواند بسیار خطرناک باشد. عواملی مانند خروپف مزمن و آپنه خواب مواردی است که باید بطور جدی مورد بررسی قرار گیرند.

علائم آپنه خواب بسیار واضح است، این علائم اغلب شامل خروپف بلند، نفس نفس زدن یا خفگی در هنگام خواب، سردرد صبحگاهی، خواب آلودگی در طول روز، مشکل در تمرکز و بیدار شدن با گلو خشک یا گلودرد است

آیا درمان خروپف امکان پذیر است

درمان خروپف

آیا تا به حال تست خواب داده اید؟

انجام تست خواب چه تاثیری در رونددرمان خروپف شما دارد؟

پیمایش به بالا